indremedisin i østre toten Rotary

Indremedisin må også til. Mandag 13. mai samlet vi oss for å oppsummere. Flere hadde deltatt på styreseminar på Elverum og hadde fått ny eller oppfrisket kunnskap om Rotarys ulike komitéer og disses funksjoner. Veldig nyttig påfyll med kunnskap som kunne brukes umiddelbart. Denne kvelden var altså avsatt til litt plenumsinformasjon, og litt gruppemøte.
11. september 2020
Presidentens kveld
Vi møttes igjen på bygdestua, også denne gang i storsalen. Etter at presidenten hadde gjennogått sitt, orienterte Ragnar oss om muligheter i medlemsnett. Underveis diskuterete vi hva vi kunne få ut av dette, og hva som var realistisk nivå å legge seg på.
7. september 2020
Høstens første møte - komitémøter m.m.
I koronariktig avstand holdes høstens første møtet. Etter innledning fra presidenten og informasjon om koronaregler fra kjøkkenpersonalet, deler vi oss i grupper etter komité-